niedziela, 3 stycznia 2016

Nowy rok, a wraz z nim...

"Od nowego roku biorę się za siebie"
"Nowy rok, nowa ja"
"No teraz to już naprawdę muszę" 


Każdy z nas to słyszał, co więcej, większość z nas sama tak powiedziała. Albo powzięła inne postanowienia. Bo każdy ma jakieś plany i marzenia. Nie musi nadchodzić nowy rok, aby myśleć o postanowieniach. "Od jutra znów biegam", "Od przyszłego miesiąca chodzę na siłownię" - znacie to? Oczywiście, że tak. Ja też znam doskonale.
Tylko że szkoda, że ten nowy rok, następny dzień, czy miesiąc nigdy nie nadchodzą. Bo ile z postanowionych rzeczy naprawdę spełniłeś? Zapewne niewiele. 
Tak, ja też. 
To nie jest łatwe po prostu wstać i zacząć coś robić. Uwierzcie, że coś o tym wiem. Nie chcę tutaj rzucać historii swojego życia, bo i tak nie miałaby morału, ale...
Ktoś mi dzisiaj powiedział, że ludzie nie osiągają swoich celów, nie spełniają postanowień, bo świadomość, że sukces jest jeszcze daleko, dobija nas i dlatego się załamujemy. 


No właśnie. Ludzie myślą, że jak coś jest daleko, to jest to nieosiągalne. Albo bardzo mało prawdopodobne. 
Musicie zrozumieć, że wszystko jest możliwe. WSZYSTKO. Naprawdę, chociaż to ciężkie do pojęcia. Tak naprawdę co szkodzi na przeszkodzie do bycia super fit, czy zwiedzenia całego świata, czy nawet zostania prezydentem Stanów Zjednoczonych? Nic! 
Tylko zamiast planowania, trzeba ruszyć dupę, zamiast tylko siedzieć i planować. Bo mimo, że wszystko zaczyna się w naszej głowie, to w niej się nie kończy. 




Takim oto akcentem rozpoczęliśmy nowy rok. Dziękuję za przeczytanie, za każdy komentarz, za każdą obserwację i wyświetlenie. Nie sądziłam, że napiszę posta nawiązującego do nowego roku, a już na pewno tego nie planowałam. Ale jednak wyszło, mam nadzieję, że się nie zawiedliście. 
A co, też złożę życzenia noworoczne:
Nawiązując do dzisiejszego posta, życzę Wam wszystkim spełnienia waszych postanowień, nie tylko tych noworocznych. Odnalezienia szczęścia w sobie oraz w innych. Odnalezienia osób, z którymi będziecie mogli tym szczęściem się dzielić. Mam nadzieję, że każdy z Was odnajdzie w sobie piękno, odnajdzie swoją pasję, odniesie w niej sukcesy. Oby ten rok był lepszy od poprzedniego. Kocham Was, Ola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo dziękuję za wszystkie komentarzem oraz za każde wyświetlenie. Jeśli już tu jesteś, to wiedz, że naprawdę wiele to dla mnie znaczy